Vražedný diár, 18. časť: Originál tabaku proti vírusu

tiež čítať

denník

„Jeden, dva, tri, štyri - techno!“: „Hitwisser“ na Voxe bol ľadový hokej s Elvisom, vaječným likérom pre NDR Ericha

3. decembra 2020

Špicaté jazyky: nahnevaný muž AfD

2. decembra 2020

Niekde som čítal, že ľudia v niektorých krajinách dostávajú kolínsku vodu na dezinfekciu a ochranu pred vírusom corona. Veľmi dobré, ak to pomôže, pretože som stále našiel staré zvyšky môjho pôvodného tabaku po holení z obdobia, ktoré sa javilo ako 80. roky. To na brade a na lícach - a všetko, čo by na mňa zaútočilo, aby na mňa zaútočilo, je zabité oveľa skôr, ako to prenikne cez moje sliznice.

Teraz, keď som imúnny voči Corone, môžem v skutočnosti nonstop opäť vyraziť a ísť dnes na výlet do Rhön alebo do franského Švajčiarska. Alebo ako minulý víkend po Vierzehnheiligene vedľa Staffelbergu a v Steigerwalde, keď bol svet stále v poriadku a dokonca sa mohli otvárať aj reštaurácie. Odvtedy sa však opäť veľa zmenilo.

V piatok boli ryby so zemiakovým šalátom a večer toasty s lososom, takže v našej dobe, keď sme sa chceli zaobísť, sme boli pomerne výdatní. Inak čierny čaj s citrónom určil moje hodiny a popoludní pekná exkurzia do raja divokého cesnaku Schweinfurt, kde sme nazbierali dostatok rastlín na chutnú stravu nasledujúcich dní.

Pozitívnym vedľajším účinkom bolo cvičenie v lese na čerstvom vzduchu. V súvislosti s mojou vopred vypracovanou prácou a nechuťou si ju užiť urobila v sobotu ráno veľký úspech. Váhy sa trhali, ale prvýkrát krátko ukazovali 83 kíl (s 9 za desatinnou čiarkou, predtým než vyskočili na 84). Mám ešte desať dní na dúfané o 4 kilá menej, hoci by som bol spokojný, keby to bolo nakoniec 82.

Zákaz vychádzať cez víkend bráni nášmu plánu vydať sa na peknú exkurziu, keď spočiatku nie je také počasie. V sobotu sme sa chceli odviezť autom do Vierethu a odtiaľ prejsť pešo do Weiheru k pivovaru Kundmüller, ktorý sa vlastne chcel otvoriť do 15. hodiny. V pláne by bolo vypiť Rolator alebo Fat Head’s Imperial IPA v pivnej záhrade bez zhonu, vrátiť sa späť, možno niečo zjesť v nájazde do Burgerkingu alebo si dať pizzu s Máriom na ceste domov vo Weyeri.

Hriech v súvislosti s pohybom bol odstránený. Aspoň teda opäť klesá na miestnu Kreuzbergrunde. Aj keď po gratinovanej zeleninovej kastróli na obed budem nevyhnutne potrebovať pohyb. Najmä preto, že opäť plánujem „zábavnú prestávku“ na sobotný večer a chcela by som sa vzdať jedla. Namiesto toho musí byť zničené jedno alebo dve bockové pivá uložené v garáži. Čisto z hľadiska kalórií to pre môj plán chudnutia určite nie je nevýhodné ...

Ísť von/objednať si ešte dnes? Čo tak: