2. týždeň 30 dní šťastia - „Niekedy uvidíte smútok, keď uvidíte sedmokrásku

šťastia

Najskôr by som sa chcel veľmi pekne poďakovať za všetky milé správy, ktoré som od vás dostal v súvislosti s mojim 30-DŇOVÝM SLÁVOM. Je to neuveriteľne krásny pocit, že moje srdce je v dobrých rukách s vami. Druhý týždeň začal veľmi živo prostredníctvom novej slobody srdca. Na daždi záležalo menej a cítil som ľahký.

Na lepšiu oslavu nového prístupu k životu stále chýbala správna obuv. Určite to chápete! Na svoju veľkú radosť a prekvapenie som zistil, že 9. deň som vlastne milovník tenisiek nemohol prekonať. Hmm. Preto boli teraz ako najobľúbenejšia topánka jari vybrané horúce podrážky.

Keď vyjde svetlo takto skoro ráno, nemôžem dlho zostať v posteli. To ma však nechráni pred pobytom v bábikách! Okrem PINTERESTU priznávam, že som závislý, mám ešte jednu vášeň: hudbu! Nechal som sa niekoľko hodín prenášať z jednej piesne a jednej kapely do druhej a objavil som túto milú a zistil som, že je najlepšia 10. deň.

týždeň

Krátka noc, rýchle ráno. Deň 11 sa chce začať. Vlastne s predsavzatím: „Oddnes budem mať diétu.“ Čo mi včera večer povedal sympatický mladý muž: „Nerob to! Ak stále vidím háčik od hladu, vydesil som sa. Zostaň taký, aký si Vyzeráte skvele. • Kompliment prijatý, ale napriek tomu vynikajúce melónové raňajky a pocit, že som mi dal niečo dobré na celý deň.

šťastia

Bývam dosť centrálne a do pekárne som vlastne mohla ísť pohodlne. Ale dnes som chcel dostať z kôlne starého priateľa. Povedané a hotové. Milá Rosalie bola osedlaná a križovala okolo bloku, aby potom odišla do pekárne na pečené placky. To ma aspoň potešilo na ráno. Keby som vedel, že lúka so sedmokráskami v ten deň roztrhne staré rany, potom by som radšej šiel ďalej.

niekedy

Ja na poľnej ceste - a potom ďalšia lúka so sedmokráskami. Srdce ťažnelo a melancholicky. Dovolil som si tento smutný výlet do svojej minulosti a smútok som nechal ujsť. Utekal som dosť často. Tam, kde je šťastie a radosť, je aj smútok a momentálne cítim najradšej oboje. Pretože najväčšia bolesť pre mňa vždy mala niečo liečivé. Áno! „Večer 12. dňa som dvoch strávil s pizzou a cestovinami, aby som opäť zohrial srdce a nalíčil sa.

A už sme dorazili späť v nedeľu. Prišiel 13. deň. Tradícia samozrejme pokračovala a dnes mi bolo dovolené osladiť si deň čokoládovým tvarohom ako dezert. Ale keďže som si už všimol, že hlavne jedenie ma robí šťastnou, rád citujem milovaného Caspera: „Keď dosiahnete môj vek, jedlo je niečo ako sex.“ Chcel som si niečo uložiť na ďalší deň Nejako šťastný. Keď som polieval kvety, uvidel som práve toto. Na stene priamo pred mojím oknom som bol namaľovaný sladko a jemne pastelovo ružovo. Vyznanie lásky, ktoré by mohlo byť aj pre mňa. som si istý.

týždeň

Pondelok. Áno Deň 14. Na dnes je toho veľa naplánovaného! Je potrebné riešiť a plánovať nové projekty! Čakanie na autobus a cestu bolo tak akurát, aby som si vypočul svojich obľúbených detektívov a trochu dostal nervozitu pod kontrolu. TRI . „Hrdinovia môjho detstva, mladosti a stále super chlapci aj dnes. Videné naživo pred niekoľkými týždňami a navždy spálené v mojom srdci. A potom tento hlas. Tretí detektív. Bob. Bob AndrewsЂ¦