Náš spôsob chudnutia a cvičenia, aby sme sa cítili dobre

spôsob

Dnes prišiel rad na náš nový plán behať 80 minút. Osemdesiatminútovku sme zvládli na výbornú. Prvé kolo je pre nás vždy dosť ťažké a je to tiež najpomalšie z 3 kôl. Potom to vždy zamáva a rýchlosť sa zlepšuje a zlepšuje.

Dnes sme mali opäť správne počasie zasiať, pretože sme práve unikli blížiacemu sa dažďu po športe a krátkom rozhovore o Smarti.

Raňajky od dnešného dňa tiež znížili sacharidy

Včera sme už pri večeri dosiahli značné zníženie kalórií znížením sacharidov a vynechaním misky s tvarohom. Misu s chlebom sme nahradili syrom Harz a chudou klobásou. Úspora kalórií približne 500 kcal.

Pri dnešných raňajkách pridala Anja asi o 100 g menej do svojej Anja´s Super Müsli Mix, takže teraz obsahuje asi 200 g obilnín, 150 g odstredeného mliečneho jogurtu a panáka 1,5% mlieka. Táto vec predstavuje asi 800 kcal. Pred tým mal Lutz vždy 1 300 kcal. Takže tu je tiež úspora asi 500 kcal. ako aj večer. Sýtosť je identická a je úplne dostatočná. Ak po miske vypijete šálku čaju, ste skutočne plný papiera.

Anja má dnes kvety, Lutz má prácu v kancelárii a víkendové nákupy

O 10. hodine Lutz zmizol vo svojej kancelárii, pretože tu opäť čaká táto veľká administratívna práca. Možno zákazník znova zavolá a chce si niečo kúpiť 😉

Po prvé to dopadne inak a po druhé, ako si myslíte ...

Nie, nikto sa neozval, aby si niečo kúpil - stal sa opak a to nie je také motivujúce.

Okolo 12:00 sme išli smerom na Aldi a Toom a cestou sme absolvovali návštevu zákazníckeho servisu. SLUŽBA je pre nás stále veľmi dôležitý. Aldi mala zeleninu a Toom cereálie a chlieb.

Späť doma sa obed zjedol. Náš chlieb, syr Harz atď., Už to viete. Je to väčšinou zdravá zmes veľmi nízkotučných jedál, vysoko kvalitných sacharidov a veľa bielkovín.

Ken Horche a stretnutie pre natáčanie videa

Hneď po obednej prestávke sa pri nás zastavil Ken Horche. V najbližších týždňoch bude natáčať a vyrábať reklamnú upútavku na náš projekt www.Nütze-Deine-Beine.de. Za to vopred ďakujem Kenovi.

Šport popoludní

Keď Ken odišiel, išiel aj Lutz - na hodinový silový tréning v telocvični.

Teraz bolo ešte čo „riadiť“ a potom nasledovala extra chutná večera pozostávajúca z:

• Celozrnný ražný chlieb so zemiakovou kašou a nakrájanou zeleninou
  • paradajky
  • uhorky
  • Surová zelenina s odstredeným jogurtovým dipom
  • ako nápoj, ako vždy, veľa čaju

Kto otočil hodiny? Už je také neskoro? Znamená to, že áno, ľudia. Tí dvaja sú dnes na konci!

Dnes to nie je každý deň,
Vrátime sa, o tom niet pochýb (požičané od Ružového pantera)

Zajtra ráno potom opäť záleží na PNW - možno sa uvidíme pri Remscheidskej priehrade?

Cvičenie ráno

Dnes ráno sme začali 90-minútovou severskou chôdzou a rýchlo sme sa zbláznili. Je to pravdepodobne preto, že sme 2 skutoční bežci za studena. Dnes ráno sme však urobili chybu v dĺžke trasy. Omylom sme prebehli 6 minútovú slučku navyše a boli sme teda na ceste 96 minút 😉 To sa nám už asi nestane 😉 Takže správna trasa PNW na 90 minút pozostáva z 2 veľkých kôl a malého, ak má niekto záujem.

Váhy, svaly a váha

Keď sme sa vrátili domov, Anja navštívila váhu a zistila, že diéta s Cieľom je budovanie svalov také isté Pribrať znamená.

Budovanie svalov by malo byť teraz dokončené pre nás oboch a forma by mala byť zachovaná. Teraz teda existuje „nový projekt“. Teraz teraz zjeme o niečo menej sacharidov ráno (Anjina super müsli zmes) a večer znížime alebo vynecháme obilniny (tiež sacharidy) a množstvo chudého tvarohu. Namiesto toho večer uprednostňujem 1–2 plátky celozrnného ražného chleba, ktorý je tiež väčšinou KH, ale je stráviteľný pomalšie ako cereálie.

Nasýtenie by teda muselo trvať dlhšie a siahnuť po tyčinkách a sladkostiach praclíka je potom o niečo ďalej 😉

Cieľom je zvýšiť príjem kalórií asi o 500 až 750 kcal. za deň a dosiahnuť tak mierne zníženie hmotnosti.

Pre informáciu, časť našej večere v porovnaní stará/nová:

• 500 g nízkotučného tvarohu má asi 320 kcal nad bielkoviny a 150 g obilnín má asi 530 kcal. plus ovocie cca 100 kcal. a odtučnené mliečne jogurty cca 50 kcal. sú potom 1 000 kcal.
  • Aj 3 krajce nášho ražného chleba majú asi 330 kcal a dokonca aj s chudou klobásou asi 60 kcal. a 3 x syr Harzer približne 150 kcal. potom iba 540 kcal. spolu.

Vyskúšame, ako táto zmena ovplyvní novo vyvinuté svaly a silu počas športu alebo v každodennom živote - budeme pokračovať v podávaní správ 😉

Obedovať

Lutz mal neďaleko dohodnuté miesto obchodného zástupcu, zatiaľ čo Anja na chvíľu odišla do Toomu. Potom bola naša obedná prestávka s našim celozrnným chlebom, paradajkami, zvyškovou zeleninovou polievkou, syrom Harz, sleďom pre Anji a chudou údenou šunkou. Ako dezert zjedla Anja puding z odstredeného mlieka „Optiwell“ a Lutz jablko.

Šport pre Anji a prechádzka do mesta

Po obedňajšej prestávke pracovala Anja v telocvični a potom sme išli do mesta pozdraviť Lutzovu matku. Kolo trvá vždy okolo 45 minút

Šport pre Lutza

Keď sme prišli domov okolo 15:00, Lutz absolvoval hodinu kardio tréningu v posilňovni a to bolo naše dnešné športové aktivity ... Hneď po športe okolo 16:30 si Lutz dal jablko, 2 Jedzte paradajky a kyslé uhorky.

Náš celozrnný ražný chlieb

Vždy sa nás pýtajú, aký druh chleba radi jeme. Je to celozrnný ražný chlieb z „Kronenbrot“. Stačí nasledovať tento odkaz ...

Večera z nového pohľadu

Boli 2 krajce nášho chleba so syrom Harz a údenou šunkou. S paradajkami a kyslou uhorkou. Anja mala hotové rezancové jedlo a ako dezert mal Lutz jogurt s odstredeným mliekom a s hroznom a Anja krupicový puding od spoločnosti Optiwell. Pre televízny program sme si vzali náš tanier so surovou stravou, ktorý veľa neslúži.

Efekt nasýtenia nášho chleba je výrazne väčší ako u nízkotučného tvarohu so všetkými obilninami vo vnútri. Cestoviny sa tiež plnia dlhšie. Mali sme to nahlas "Quarkové šialenstvo" úplne zabudnuté - Chlieb je kus vitality!

Potom zajtra ideme opäť behať - možno sa uvidíme pri Remscheidskej priehrade?

Cvičenie ráno

Ráno sme teda zmenili náš športový rytmus na nový systém (podrobne vysvetlený včera). Uvidíme, ako „ochutnáme“ nový intervalový systém.

Dnes sme si definitívne zabehali 80 minút. Bolo to opäť super a čistá motivácia 😉

Záznam v starom zošite Anji

V starom menovacom zozname Anji z 13. apríla 2005 stále môžete jasne vidieť, koľko športu sme vtedy robili 😉 Prvý deň pozostával z 30 minútovej prechádzky cez priehradu ...

Práca, obed, pokazený mobilný telefón a vymenovanie zubára

Lutz mal v kancelárii plné ruky práce od 11. hodiny. Zahrnuté bolo všetko, od správy a služieb až po poradenstvo zákazníkom. Okolo 13:00 sme zjedli 2 krajce celozrnného ražného chleba a potom sme išli hore do mesta, aby sme si nechali opraviť mobilný telefón v T-Punkt Lutz. V spoločnosti T-Punkt nám pomohli bez komplikácií, aj keď sú zodpovední iba za súkromných zákazníkov a nie za nás.

Potom mal Lutz zubného lekára o 14:20 (zlatá vložka vypadla) 🙁
Do ordinácie zubára ešte nejaký čas zostal a my sme si dali ďalšiu minerálku v mestskej kaviarni. Pán Preuss (nájomca) zažartoval slovami „Tu je obed pre celebrity - tu sú 2 minerálne vody 😉„.

Takže potom mohol Lutz konečne ísť k zubárovi (šťastný). V čakárni opäť veľa nečakalo. Boli tam ľudia, ale Lutz bol schopný ísť priamo do miestnosti na ošetrenie 🙂 (súkromný pacient?)

Aj to prinieslo domov a medzi nimi v jednom alebo druhom obchode, aby zistili, ktorá zelenina je stále v ponuke. Po príchode domov bola polievka z voľnej zeleniny a zvyšky zo včerajšieho ryžového a zeleninového šalátu. Akosi to všetko na druhý deň chutí oveľa lepšie 😉

Šport popoludní

Na rad prichádza Lutz s telocvičňou a nemilosrdne to ťahá. Po hodine pozostávajúcej z 15 minút crossového trenažéra na zahriatie a následného tréningu s váhami 45 minút je pripravený a večer sa začína ...

večera

Lutz mal poschodový celozrnný ražný chlieb a nízkotučnú misku s tvarohom s obilninami a ovocím. Anja podala misku s chudým kvarkom 😉

Teraz bol televízny večer s tanierom na surové jedlo a množstvom lahodného bylinného čaju ...

Behajte každý deň - cvičte každý deň